Advent

Idag är det första advent! För sådär 15 år sedan, bland mina första projekt i företaget, fick jag rit-uppdrag åt bostadsrättsförening i Askersund. Flera delar av området behövde förbättras och göras mer trivsamt. Bland annat behövdes mer belysning i delar av området. Jag valde att rita in en ´belysnings-fyr´ istället för en vanlig belysnings-stolpe. Roligt att se att det blev verklighet och uppskattas. så med denna fyr, och några av alla advents-planteringar, önskar jag er alla en fin första advent och fina helger framöver.

Kram Stina

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.