Mars bjöd på trädvård i kyligt väder. Mycket snö ligger fortfarande kvar och våren verkar vänta på sig, men jag har att göra upp i trädkronorna så jag klagar inte.
Om två veckor anländer vår lilla praktikant… Om han sköter sig kanske han blir anställningsbar vad det lider… Välkommen Fritz 🙂
Glad påsk! Kram från Stina
- Välkommen Fritz… snart kommer du till oss!
- Fyra veckor gammal
- Vår Pumivalp
- Trädvård i mars månad
- En av alla vackra träd som jag får återkomma till..
- Trädvård i Lanna
- Trädvård Örebro
- Omplantering krukväxter hör vårvintern till
- Hönsen går försiktigt ut
- Favoritbild från i fjol.. Sol… Hm.. mina kryddor… 🙂
- Nu är vårt Attefallshus helt klart











