Hela mars månad har jag tillbringat uppe i trädkronorna… Ja största delen iallafall! Gamla mossiga knotiga varelser… men även några yngre förmågor som ska få en bra start i livet… Men nu börjar det kännas i kroppen… I två veckor till kör jag på, sedan ska det planteras träd och häckar och ritas en del! Välkommen älskade efterlängtade vår! Kram Stina
- Trädvård Örebro
- Filippa äpplen i mars
- Trädvård Karlslund
- Beskärning på hög höjd!
- Trädvård Sörby
- Stina beskär i toppen av fruktträdet
- Trädvård Örebro
- Det är inte bara äpplen som ska ner 🙂
- Trädvård Hjärsta
- Trädgårdsplanering på väg till Trumön, Mullhyttan.
- Planering på Trumön, Mullhyttan.
- Trumötallen
- Pelargonsticklingar, ett måste!
- Julrosen har blommat sedan november
- Trädvård i Kilsbergen!














